27 Kasım 2008 Perşembe

DERSİMİZ SEVGİ (SEVGİYE BİR DEBÖYLE BAKIN)

HABER YENİKüçük oğlan annesine geldi ve ona elindeki kağıdı verdi.Annesi elini kuruladıktan sonra kağıdı okumaya başladı:

Çimleri biçtiğim için: 5 milyon

Bu hafta odamı temizlediğim için : 1 milyon

Alışverişe gittiğim için: 500 bin

Küçük kardeşime baktığım için : 250 bin

Çöpü döktüğüm için : 1 milyon

İyi bir karne getirdiğim için : 5 milyon

Bahçeyi temizlediğim için : 2 milyon

Toplam borç: 14milyon 750 bin lira…

Annesi umutla kendisini süzen oğluna baktı.eline bir kalem aldı,kağıdın arka yüzünü çevirdi ve şunları yazdı:

Seni 9 ay karnımda taşıdım : Bedava

Hasta olduğunda başında bekledim : Bedava

Senin için dua ettim : Bedeva

Bazen değişik nedenlerle senin için gözyaşı döktüm : Bedava

Geceler boyu senin içi kaygı duyupu ykusuz kaldım : Bedava

Oyuncaklarını topladım,yemeğini hazırladım giysilerini yıkayıp ütüledim:Bedava

Ve oğlum şunların hepsini topladığın zaman gerçek sevginin bedelinin olmadığını görürsün.Bedavadır çünkü.

Oğlu annesinin yazdıklarını okuyunca gözleri doldu.Annesine baktı ve “anneciğim, seni seviyorum.”dedi.

Sonra annesinin elinden kalemi aldı ve kağıda büyük harflerle şunları yazdı:

HEPSİ ÖDENMİŞTİR”


Hiç yorum yok: